24 Ağustos 2015 Pazartesi

Ekber POLATOĞLU, *şiiri*_ BABA,


B A B A
Elinden tutardım, küçük yavrucuk
Seneler sessizce gitmiş be Baba
Ben senin gözünde hâlâ bir çocuk
Olsam da...bak ömrüm bitmiş be BABA.

.......Yıllar geçti, gıdım gıdım büyüdüm
.......Önce emekledim, sonra yürüdüm
.......Yüce dağlar gibi duman bürüdüm
.......Başımda dumanlar tütmüş be BABA.
Okul yıllarımı bir kalem geçtim
O yıllarda aşkın şerbetin içtim
Geçen yıllarıma bir değer biçtim
Artısı-eksisi gitmiş be BABA.
.......Bir meslek seçerek yaptım aşama
.......Asker oldum selâm çaktım paşama
.......Dönüp baktım evlendiğim akşama
.......O güzel yıllarım gitmiş be BABA.
Gediklisi oldum cümle dertlerin
Ana*baba oldu bak bebeklerin
Çocuk zannetsen de yaşı Ekber’in
Yakında olacak yetmiş be BABA.

..........Ekber POLATOĞLU /12.o8.2oo7

mizahveşiir: 15 Ağu 2007_05:01

Hiç yorum yok: