14 Haziran 2013 Cuma

Osman Yavuz İNAL ...*ÇİZinceLİKLE + *ŞİİR,

osman yavuz inal_şiiri_**
  İSTANBUL ÜZERİNE ÇEŞİTLEMELER 

Bu şiiri sana yazdım İstanbul,
Yarım elma, gönül alma.
.
Türkiye'nin adresini sordum.
Aradım, taradım .
Seni buldum İstanbul.

.
Gözünü sevdiğimin İstanbul'u
Seni pamuklara sarıp, sarıp saklamalı.
.
Boğaziçi'nden nazlı nazlı,
O kıyı senin, bu kıyı benim,
Bir dolu vapur geçer, sen de içinde ol
Çek bir nefes İstanbul.
.
Eminönü'nde balık ekmek ye
Göz göze, diz dize sevdiğinle.
İstanbullu'yum de herkese.
.
Martı çığlıkları kulaklarımda, balık oltanın ucunda,
Bir ada vapurunda…
Ah… İstanbul ah, tadın damağımda.
.
Bilenler, bilmeyenlere söylesin.
Her Nisan yağmuru sonrası
İstanbul baştan aşağı, gökkuşağı .
.
Durup durup , Üsküdar gelir aklıma.
Çocukluğumun elma şekeri tadında.
Mistik bir cennet adeta.
Vay canına!
İstanbul girmiş kanıma.
.
İstanbul'a değmiş,
Tanrının eli,
Deli eder insanı deli, İstanbul sevgisi.
.
Bu şiir diğerlerinden farklı.
İçinde İstanbul sevgisi saklı.
.............    osman yavuz inal   

Hiç yorum yok: