16 Ağustos 2014 Cumartesi

Sevdakâr ÇELİK'in çizgisiyle Can YÜCEL ... İnternette sahte can yücel metinleri / semih çelenk

Sevdakâr ÇELİK'in çizgisiyle Can YÜCEL

İnternette sahte can yücel metinleri / semih çelenk

Dr. Semih Çelenk, blogunda şu açıklamayı yapıyor:  “Yaklaşık son beş yıldır internette sosyal medyada dolaşan “Can Yücel” imzalı ancak Can Yücel’in ne üslubunu ne ince alayını barındırmayan sahte metinler aşağıda sıralanmıştır.”    kaynak: http://semihcelenk.blogcu.com/internette-sahte-can-yucel-metinleri-semih-celenk/11038398
1.Bağlanmayacaksın
2.Kadın Dediğin
3.Erkek Dediğin
4.Seninle Olmanın En Güzel Yanı
5.Anladım
6.Her şey Sende Gizli
7.Eğer
8.Herkes Gitmek İstiyor
9.Sevdiğin Kadar Sevilirsin
10.Sağlık Olsun
11.Tam zamanında Yaşamak
12.Tersten Yaşamak
13.Biraz Değiştim
14.Bir gün Anlarsın
15.Gitmek
16.Seninle Yaşlanmak İstiyorum
17.Asla Keşkelerim Olmadı
18.Özledim Seni
19.Bilmelisin ki
20.Aşk
21.Boşver ve Yaşı Başı
22.Olmuyorsa Zorlamayacaksın
23.Ben Benden Olgun İnsan İsterim Karşımda
24.Öyle Sabah Uyanır Uyanmaz Fırlama Yataktan
25.Farkında Olmalı İnsan
26.Bir Eşi Olmalı İnsanın
27.Unutma
28.Sevgi Emekmiş
29.Özleme Dair
30. Ömür Dediğin Bir Gündür O da Bugündür
31.Aşk Ayakkabı Gibidir

ayrıca bakınız-->> http://www.gercekedebiyat.com/haber-detay/sahte-can-yucel-siirlerinin-tam-listesi/1104

Sahte Can Yücel şiirlerinin tam listesi...

Hiç yorum yok: