30 Eylül 2014 Salı

PAZAR ŞAKASI


Mustafa YILDIZ'dan PAZAR ŞAKASI

Geçenlerde İEF Sergimizde müthiş bir  “SMILAR”- “BENZER” olayına tanıklık ettik. Buradan  karikatür benzerlerini bulmak için uğraşan yerli, yabancı çizer dostlara sesleniyorum; “Sıkıysa KARİKATÜRCÜ benzeri bulun göreyim sizi?!..Ben öyle arayıp- tarayıp, yüzlerce albüm, cd karıştırıp, bilgisayarda gözlerimi sulandırana kadar uğraşı falan da vermedim. Kısmet ayağıma geldi!
 İzmir Karikatürcüler Platformu Paf
Takımı Üyesi, ayrıca sergiler sorumlusu İlker Nazcan arkadaşımızın benzeri ile Umut kardeşimiz sergi standında pişti oldu. Size kıyak yaptım, 2 bonus saçlı kardeşimizi yan yana fotoğrafladım. Aaaa hiç benzemiyor demeyin!...İşte yılın olayında benzerlikler: Tam 145. 306’şer adet saç teli var. (üşenmedik tek tek saydık.) Üstelik kullandıkları şampuan markası da ayni. Saç uzunlukları da ayni boy. (Farklı berbere gitseler de Allahın işi işte.) Aaaa.. tişörtleri de ayni renk. (Desenleri farklı olsa da kesin ayni mağazadan almışlar.) Boy farkı var demeyin. (Zaten karikatür benzerleri hep ayni boyda mı çizilmiş?) İkisi de gülerek boz vermişler. ( pes yani çocuklar resmen gülümsemelerinizi çalmışsınız?!!) Fotoğrafın altı gözükmüyor. Pantolonlarının rengi ayniiii… ayakkabılarının numaraları ayniiii…
Kısaca bırakın bu SMILAR- BENZER Karikatür bulacağım ayaklarını, tekrarlıyorum sıkıysa KARİKATÜRCÜ benzeri bulun öpeyim siziJ))
ileti_mustafa yıldız_21 Eylül 2014 _13:12

Hiç yorum yok: