1 Aralık 2014 Pazartesi

usta ozan Ekber POLATOĞLU, aramızda.../ *şiirleri* BİR TANEM + KADINLAR



Ekber POLATOĞLU, Alibey DOĞAN
                          BİR TANEM
Can evine pervasızca girmişim
Sana has bahçeden güller dermişim
Baktığım her şeyde seni görmüşüm
Hiç bitmeyen düşüm oldun bir tanem
.
Yokluğun içimde ölüm korkusu
Azizimsin, sanki ekmek, sanki su
Şu gönlümün bitmek bilmez tutkusu
Son uğraşım, işim oldun bir tanem
.
Bu güne dek hep çevrende dolandım
Ayrı düştüm hasretinle belendim
Nikâh kıydım, Hak katında evlendim
Dünya, ahret eşim oldun bir tanem
.
Gülüşünle ilacısın dertlerin
Gel, sarı,l terime karışsın terim
Susuzluğu hiç bitmiyor Ekber’in
Kalpte aşk ateşim oldun bir tanem
                               Ekber Polatoğlu_
*mizahveşiir: 26 Nis 2008 
.
**-** * 
usta ozan Ekber POLATOĞLU, aramızda...*

...KADINLAR       
İyi kadın bir erkeği etkiler
Güzel kadın ise onu büyüler
Zeki, ilgi uyandırır ve güler
Anlayışlı, ona sahip olandır.

Bir gül olur koklar iken üzmezsen
Diken olur tutmasını bilmezsen
Bir kadına sen bilirsin demezsen
Acımazlar, sevgileri yalandır.

O, sanki gölgendir basmaz havalar
Kovalarsan kaçar, kaçsan kovalar
Onunla kurulu güzel yuvalar
Güzellik, sevgiden arta kalandır.

Öyle bir konu ki her zaman yeni
En az sever seviyorum diyeni
Hayat şartına bak bil seviyeni
Uygarlıktan nasibini alandır.

Sever-nefret eder, ortası yoktur
Daha az bilse de anlayış çoktur
Gözleri gerçekçi, bakışlar oktur
Düşüncesi vesveseyle dolandır.

Gençlikte sevgili, sevgisi derin
Olgun yaşta arkadaşı Ekber’in
Yaşlılıkta bakıcıdır eserin
Evli çiftler beraberce solarlar.

.................... Ekber POLATOĞLU.._ 12.o8.2oo7
...mizahveşiir:15 Ağu 2007 
...

Hiç yorum yok: